Jak zgłosić personel apteki do programu szczepień?16 grudnia 2020

farmaceutki rozmawiaja przez telefon

Lubuska Okręgowa Izba Aptekarska podpowiada personelowi aptek, jak zgłosić się na szczepienie przeciwko COVID-19 – informuje serwis Rynekaptek.pl. Ważne, by zgłoszenia wysyłać do odpowiednich szpitali węzłowych, a nie do biura Izby. Termin wysyłania zgłoszeń mija 20 grudnia.

źródło: Loia.zgora.pl / Rynekaptek.pl

Do 20 grudnia br. szpitale węzłowe będą zbierać dane personelu medycznego i niemedycznego, który zostanie zaszczepiony w konkretnym szpitalu węzłowym. Jak zgłosić personel medyczny i niemedyczny (wszystkie osoby pracujące w aptece) do programu szczepień? Zgodnie z zaleceniami Izby należy:

  1. Znaleźć szpital węzłowy na liście przesłanej przez NFZ, w którym chcielibyście Państwo się zaszczepić.
  2. Wypełnić tabelkę zawierającą dane personelu – szczególnie ważny jest PESEL (osobna rubryka dla personelu medycznego i niemedycznego).
  3. Wypełnić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Wypełnione dokumenty przesłać mailowo do wybranego szpitala (adres e-mail podany w tabelce).

Izba prosi o niewysyłanie zgłoszeń do biura Izby, tylko bezpośrednio do odpowiednich szpitali węzłowych.