Farmacja Praktyczna Nr 3 (63)7 lutego 2014

farmacja-praktyczna-3-63-1

W najnowszym wydaniu Farmacji Praktycznej:

  • Temat numeru: Zdrowie Polek
  • Prowadzenie apteki: Poszerzamy pola działania
  • Psychologia: Jak nas widzą, tak nas piszą

 

Profilaktyka po polsku, czyli rosyjska ruletka

Przeciętna Polka przypomina sobie o odpowiedzialności za swój organizm dopiero wówczas, gdy zaczyna dziać się z nim coś niedobrego. Niezwykle ważne jest zatem aangażowanie w profilaktykę chorób kobiecych farmaceutów, którzy fachową wiedzę mogą na co dzień przekazywać swoim pacjentkom. Kto wie, ile z nich zawdzięcza dziś swoje zdrowie i życie zaangażowaniu białego personelu…

Tematowi edukacji dotyczącej profilaktyki chorób kobiecych poświęciliśmy RAPORT i SONDĘ w marcowym numerze Farmacji Praktycznej.

 

Poszerzamy pole działania apteki

Rynek apteczny przede wszystkim ma na celu opiekę nad pacjentem, lecz równie ważnym aspektem jest dobre zarządzanie apteką. W dobie wysycenia rynku farmaceutycznego  nieuniknione jest prowadzenie działań dywersyfikacyjnych, czyli opracowanie strategii zorientowanej na rozszerzenie pola działania apteki. Co można zrobić?

 

Jak nas widzą, tak nas piszą

Żyjemy w epoce „wizerunków”. Gwiazdy go użyczają, firmy go budują, sprzedawcy i negocjatorzy uczą się wykorzystywać go do zwiększania skuteczności, a znanym politykom towarzyszy sztab ekspertów od „zarządzania wizerunkiem”. Czy wizerunek może mieć znaczenie w pracy w aptece – w relacji z pacjentem, szefem, współpracownikiem?

Prześlij dalej