Jak jeść mniej i nie oszaleć z głodu8 listopada 2013

jak-jesc-mniej-i-nie-oszalec-z-glodu

Jedzenie czasami służy nam nie tylko zaspokajaniu głodu.

Zdarza się, że zbyt częste sięganie po kolejne przekąski może doprowadzić do poważnej choroby, jaką jest uzależnienie od jedzenia. Niepohamowany apetyt, brak kontroli, przyczyniają się również do powstania nadwagi czy otyłości.

Autorka sama kiedyś była nałogowcem i przejadała się. Od kilkudziesięciu lat zajmuje się doradztwem i prowadzi seminaria, pomagając ludziom przejąć kontrolę nad uzależnieniem od jedzenia. Dzięki swojemu doświadczeniu i uporaniu się z własnymi nałogami Riley wnosi do publikacji zrozumienie procesu uzależnienia i wspiera tych, którzy mają z tym problem.

Zamiast oferować kolejną „cudowną” dietę, prezentuje, jak można zmienić swoje podejście do jedzenia. To w nim tkwi klucz do osiągania wymarzonej wagi bez spartańskich głodówek. Zamiast spożywania całej porcji śniadania czy obiadu, nałóżmy sobie na mniejszy talerz połowę porcji. Tym samym sprytnie zmylisz oko i oszukasz swój umysł. Zastosuj wiele różnych sposobów, które pomogą pokonać nałóg. Po raz pierwszy od bardzo dawna będziemy w stanie zaspokoić głód nie wywołując jednocześnie wyrzutów sumienia.

Jak jeść mniej i nie oszaleć z głodu, Gilian Riley, Wydawnictwo Vital

Prześlij dalej