Zaskocz klienta super zdjęciem22 maja 2012

-zaskocz-klienta-super-zdjeciem

Jak w dobie silnej konkurencji zachęcić internautę do zakupu naszego produktu w sieci? To proste – przykuć jego uwagę atrakcyjnym zdjęciem towaru!

 

Dzięki rewolucyjnym możliwościom urządzenia wielofunkcyjnego HP TopShot LaserJet Pro M275 umieszczane w internecie fotografie ciśnieniomierzy, kosmetyków czy suplementów diety zyskają wspaniałe kolory, niesamowitą głębię i niemal trójwymiarowy charakter.

 

Jak wynika z ubiegłorocznego sondażu TNS OBOP*, w Polsce za pośrednictwem stron WWW kupuje już 64 proc. konsumentów. Powód jest prozaiczny: zakupy online są prostsze i szybsze! Polacy – tak jak podczas tradycyjnych zakupów – nie tylko uwielbiają porównywać ceny u różnych sprzedawców na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych, ale też przyglądają się produktom z każdej możliwej strony. Z tych właśnie powodów e-sprzedawcy starają się przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów skuteczniej niż dotąd, np. zamieszczając w swoich serwisach filmy lub – i to jest nowość! – kolorowe i niemal trójwymiarowe zdjęcia produktów.

 

Zarządzaj widokiem produktu

Taką możliwość daje niewielkich rozmiarów nowe urządzenie wielofunkcyjne , dostępne za 1699 zł. Urządzenie nie tylko drukuje, ale też – za sprawą rewolucyjnego rozwiązania HP TopShot Scanning, wykonuje m.in. pogłębione skany produktów.

– Dzięki innowacyjnemu obiektywowi i matrycy o wysokiej rozdzielczości urządzenie HP wykonuje w ułamku sekundy 6 zdjęć pod różnymi kątami i przy różnych poziomach ekspozycji – tłumaczy Robert Sekuła, Kierownik Grupy Produktów dla Biznesu, HP IPG Polska.
– Zdjęcia te są następnie łączone w jeden pogłębiony i wyraźny obiekt, który może być nie tylko wydrukowany w kolorze, ale też zapisany w bardzo wysokiej rozdzielczości w wersji elektronicznej w internecie, i to bez konieczności włączania komputera – dodaje.

Dzięki temu zdjęcie produktu może być w łatwy sposób przechowywane, zarządzane i udostępniane, np. w sklepach internetowych, na czym zyskuje zarówno e-sprzedawca, jak i e-klient.

 

HP TopShot LaserJet Pro M275_wtekst1

 

Ekspozycja przede wszystkim!

– Mocną rywalizację między aptekami widać dziś nie tylko na poziomie tradycyjnych placówek, ale również w internecie – przyznaje Maria Andrzejczyk, właścicielka apteki internetowej.

– Sprzedaż online daje aktualnie przedsiębiorcy spore możliwości, ale dotarcie do klientów ze swoją ofertą staje się coraz trudniejsze. Większość osób robiących zakupy w sieci to wzrokowcy polujący na okazje – dodaje farmaceutka. Jak mówi, wielokrotnie już przekonała się, że odpowiednia ekspozycja produktów sprzedawanych w internecie jest tak samo ważna, jak ich ekspozycja na tradycyjnej półce. Warto zatem pamiętać, że internauta chętniej kupi dziś produkt, jeśli będzie on dobrze wyeksponowany. HP TopShot LaseJet Pro M275 może okazać się w tym niezwykle pomocny!

 

* Badanie TNS OBOP z 2011 roku, pod nazwą „Na zakupy do Internetu”.

 

Więcej na stronie: www.hp.com

Prześlij dalej